خرید به‌هنگام: ارزش‌آفرینی گسترده برای اعضای باشگاه مشتریان- واپسین مهلت:تا ۲۴ تیر ۱۴۰۰

ارزیابی واحد تحقیق و توسعۀ ما در سال‌های اخیر حاکی از واقعیتی است که بسیاری از شما به نحوی در گفت‌و‌گوهای مختلف به آن اشاره کرده‌اید و یا، با فراوانی کمتر، در بخش بازخوردهای کتبی در نظرسنجی های سالانه از آن سخن گفته‌اید. بیان صاف و سادۀ این واقعیت این است: بخش قابل توجهی از قابلیت های نرم افزارها در ازدحام روزهای انتخاب رشته و اضطراب ناشی از کمبود وقت «بلااستفاده» می مانند.
نکتۀ دیگر ضرورت اجتناب از آن پدیده ای است که در زبان فارسی به «روحیۀ دقیقه نودی» شهرت یافته است. اگر اکثر متقاضیان یک خدمت/کالا سفارش آن را به یک روز یا حتی نیم‌روز واحد، آن هم روز یا نیم‌روزی که واپسین مهلت قابل تصور تلقی می شود، واگذار کنند تحقق آرمان حرفه ای ارائۀ خدمات به بهترین شکل ممکن دشوار و مشقت بار خواهد شد. به دلایل پیشگفته و به منظور تحقق‌بخشی به هدف اعلام‌شدۀ ارزش‌آفرینی گسترده تر برای اعضای باشگاه مشتریان جشنوارۀ خرید به هنگام طراحی شده است. در نظر داشته باشید که مزیت های مربوط به عضویت در باشگاه مشتریان صرفاً در صورت خرید به‌هنگام تخصیص خواهد یافت. در عین حال، با هدف بیشینه‌سازی خدمت به مشتریان وفادار، افزون بر مزیت های پیشینۀ خرید و کاربری (عضویت در باشگاه مشتریان) حدوداً 10% تخفیف بیشتر به همه کسانی که در طرح خرید به هنگام مشارکت کنند اختصاص خواهد یافت.

این را هم در نظر داشته باشید که احتمالاً همه ما، هر چقدر هم که به اصطلاح «دقیقۀ نودی» باشیم،در طول زندگی مان، دست‌کم یک بار طعم اجرای سرصبر و باحوصلۀ کارها و طرح‌هایمان را چشیده ام،  طعمی که به نظر نمی رسد ناخوشایند بوده باشد. در عین حال، ما هم مثل شما، انکار نمی کنیم که گاهی همان یکباره و لحظۀ آخر اقدام کردن جذاب و به یاد ماندنی است. ولی تجربه نشان می دهد که در خصوص خرید نرم افزار انتخاب رشته همان اقدام به موقع یا «سر صبر» بهتر جواب می‌دهد؛ به‌ویژه، در این مورد خاص که تخفیف‌ها و مزیت‌ها نیز با آن درآمیخته‌اند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید