پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد پردیس بین­‌المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر

پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد پردیس بین­‌المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر

دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پردیس بین­‌المللی کیش این دانشگاه، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد می‌پذیرد. در این مرحله از پذیرش که به صورت حضوری و آموزش الکترونیکی(مجازی) برگزار خواهد شد، از طریق بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی و مصاحبه حضوری (آزمون اختصاصی) برای نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ (مهر ماه) پذیرش دانشجو انجام می‌پذیرد.
بنا بر اعلام دانشگاه امیرکبیر، این دوره‌ها برای رشته‌های مدیریت کسب و کار (MBA) – (حضوری)، مدیریت کسب و کار (MBA) – (آموزش الکترونیکی)، مهندسی فناوری اطلاعات (IT) – گرایش تجارت الکترونیک – (حضوری)، مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) – ( آموزش الکترونیکی)، مهندسی عمران – مدیریت ساخت – ( آموزش الکترونیکی) برگزار خواهد شد.
داوطلبان می‌توانند تا تاریخ ۳۱ مرداد سال جاری،مشخصات و مدارک مورد نیاز خود را در سامانه پذیرش سایت پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر ثبت کنند تا پس از بررسی سوابق، از داوطلبان حائز شرایط برای مصاحبه حضوری دعوت به عمل آید.
به گزارش ایسنا مصاحبه پذیرفته‌شدگان در شهریور ماه ۱۴۰۰ در این دانشگاه انجام می‌شود و برنامه دقیق آن متعاقباً از طریق وبگاه پردیس کیش دانشگاه امیرکبیر اطلاع رسانی خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید