پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های «یادگیری الکترونیکی» و «آموزش پزشکی» در دانشکدۀ مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران

به گزارش ایسنا اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و دانشجویان استعداد درخشان می توانند در آزمون آنلاین و سایر مراحل پذیرش شته‌های «یادگیری الکترونیکی» و «آموزش پزشکی» در دانشکدۀ مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران شرکت کنند. به گزارش ایسنا دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران از میان اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی و دانشجویان استعداد درخشان در رشته های «یادگیری الکترونیکی» و «آموزش پزشکی» دانشجو می پذیرد.
نظر به مصوبه شورای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران و شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی برای توانمندسازی اعضای هیات علمی؛ دانشکده مجازی از اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و دانشجویان استعداد درخشان در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در مقطع کارشناسی ارشد رشته های «یادگیری الکترونیکی» و «آموزش پزشکی» بدون نیاز به شرکت در آزمون سراسری دانشجو می پذیرد.
پذیرش از طریق آزمون آنلاین، مصاحبه و بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی داوطلبان در مرداد ۹۹ صورت می گیرد.

،علاقه مندان تا ۱۰ مرداد ۹۹ فرصت دارند به صورت آنلاین از طریق لینک reg.tums.ac.ir ثبت نام کرده و مدارک خود را ارسال کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید