مهلت مجدد برای ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون کاردانی نظام جدید

مهلت مجدد برای ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون کاردانی نظام جدید از امروز آغاز شده و تا ۲۲ تیر ادامه خواهد یافت. بر اساس اعلام سازمان سنجش فرایند ثبت نام و انتخاب رشته سری دوم برای شرکت در کنکور کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org آغاز شد و این مهلت تا ۲۲ تیرماه برای داوطلبان جا مانده از ثبت نام ادامه خواهد یافت. اقزون بر این، آن دسته از داوطلبانی که پیش از این ثبت نام خود را انجام داده اند، در این بازه زمانی اعلام شده مهلت ویرایش اطلاعات دارند.

علاقه‌مندان به تحصیل در دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی در صورتیکه دارای شرایط باشند، به عنوان داوطلب این دوره فقط در یک رشته امتحانی و متناسب با رشته تحصیلی و کد رایانه ای دیپلم خود متقاضی شوند.

دانش آموزان شاخه فنی و حرفه ای، کاردانش یا شاخه نظری سال جاری همچنین دارندگان دیپلم شاخه فنی و حرفه ای، کاردانش یا شاخه نظری سال ۹۵ و قبل از آن نیازی به دریافت کد سوابق تحصیلی و ارائه آن ندارند.

آزمون کاردانی نظام جدید روز جمعه ۱۴ شهریورماه برگزار می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید