نگاه دار سر رشته تا نگه دارد

سامانۀ اختصاصی اطلاع‌رسانی ویژۀ کاربران نرم‌افزار انتخاب رشته – لایسنس ۱۴۰۳

"کنکور" ~ by هوش مصنوعی Craiyon

دانستنی‌ها

در انتخاب رشته سراسری 1403، در قیاس با 1402، ظرفیت پذیرش در رشتۀ «تکنولوژی پرتودرمانی» در حدود 3 درصد افزایش یافته است.

دانستنی‌ها

در انتخاب رشته سراسری 1403، در قیاس با 1402، ظرفیت پذیرش در رشتۀ «ساخت پروتزهای دندانی» در حدود 5 درصد افزایش یافته است.

دانستنی‌ها

در انتخاب رشته سراسری 1403، در قیاس با 1402، ظرفیت رشتۀ «طراحی صنعتی» در دورۀ «روزانه» در حدود 7 درصد افزایش یافته است.

دانستنی‌ها

در انتخاب رشته سراسری 1403، در قیاس با 1402، ظرفیت رشته «حقوق» در دورۀ «روزانه» در حدود 17 درصد افزایش یافته است.

دانستنی‌ها

در انتخاب رشته سراسری 1403 در قیاس با 1402 رشته پزشکی در دوره روزانه دانشگاه علوم پزشكي اراک (محل تحصيل دانشكده علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی خمین) به رشته- محل‌های قابل انتخاب در گروه آزمایشی تجربی افزوده شده است.

دانستنی‌ها

در انتخاب رشته سراسری 1403 در قیاس با 1402 دانشكده پرستاري مهاباد به دانشكده علوم پزشكي مهاباد ارتقا یافته است و رشته تکنولوژی اتاق عمل در دوره روزانه این دانشکده اقماری دانشگاه علوم پزشكي اروميه به رشته- محل‌های قابل انتخاب در گروه آزمایشی تجربی افزوده شده است.

دانستنی‌ها

در انتخاب رشته سراسری 1403، در قیاس با 1402، در روش پذیرش «صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی» ظرفیت رشته «علوم کامپیوتر» در دوره «روزانه» در حدود 16 درصد افزایش یافته است.

دانستنی‌ها

در انتخاب رشته سراسری 1403 در قیاس با 1402 رشته فوريت‌هاي پزشكي پيش‌بيمارستاني در دوره روزانه دانشگاه علوم پزشكي اروميه (محل تحصيل دانشكده علوم پزشكي شهرستان مياندواب) به رشته- محل‌های قابل انتخاب در گروه آزمایشی تجربی افزوده شده است.

دانستنی‌ها

در انتخاب رشته سراسری 1403 در قیاس با 1402 دانشكده پرستاري بوكان به دانشكده علوم پزشكي بوكان ارتقا یافته است

دانستنی‌ها

در انتخاب رشته سراسری 1403 در قیاس با 1402 رشته فوريت‌هاي پزشكي پيش‌بيمارستاني در دوره شهریه‌پرداز دانشكده علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني مراغه به رشته- محل‌های قابل انتخاب در گروه آزمایشی تجربی افزوده شده است.

دانستنی‌ها

در انتخاب رشتۀ باآزمون سراسری 1403، در قیاس با 1402، ظرفیت رشتۀ «علوم آزمایشگاهی» در حدود شش درصد افزایش یافته است.

دانستنی‌ها

در انتخاب رشته سراسری 1403، در قیاس با 1402، ظرفیت رشته علوم تربیتی در گروه آزمایشی علوم انسانی در حدود 13 درصد افزایش یافته است.

دانستنی‌ها

در انتخاب رشته سراسری 1403، در قیاس با 1402، رشتۀ ارتوز و پروتز (اعضای مصنوعی و وسايل کمکی) در دورۀ «شهریه‌پرداز» «دانشگاه علوم پزشکی ایران» به رشته‌محل‌های قابل انتخاب در گروه آزمایشی علوم تجربی افزوده شده است.‌‌

اطلاعیه

کاربر ارجمند
قابلیتِ سودمند Drag-and-Drop
(کشیدن و رها کردن) در بخش چیدمان دستی نرم‌ افزار فعال است.

اطلاعیه

جهت تغییر جایگاه کد رشته ای خاص در خروجی در صفحه نمایش خروجی با انتخاب گزینه “چیدمان دستی” فهرست خروجی در پنجره ای جداگانه نمایش داده می شود، در این پنچره پس از انتخاب ردیف کد‌رشته مورد نظر با کلیک بر گزینه های بالا/پایین یا از طریق کشیدن و رهاکردن (Drag-and-Drop) تغییر جایگاه ردیف انتخابی امکان پذیر می شود.

اطلاعیه

در بخش حذف و اضافۀ رشته ها در نرم افزار، در گروه آزمایشی ریاضی، رشته‌های شیمی محض و شیمی کاربردی، در پوشۀ رشته‌های مشترک میان چند گروه آزمایشی قرار دارد.به طور کلی، رشته٬هایی که میان دو یا چند گروه آزمایشی مشترک هستند، در نرم‌افزار، در پوشه یا مجموعه-رشتۀ «رشته های مشترک میان چند گروه – با آزمون» قرارداده شده اند.

اطلاعیه 1

چنانچه لایسنس انتخاب رشتۀ ۱۴۰۳ را خریداری کرده‌اید، قبل از نصب برنامۀ جدید نسبت به حذف (Uninstal) نسخۀ ۱۴۰۲ اقدام فرمایید. پس از نصب برنامۀ ۱۴۰۳ با وارد کردن شماره  سریال فعالسازی- مطابق راهنما- برنامه را فعال کنید.

اطلاعیه ۳

برای مشاهدۀ بهینۀ صفحات، دکمه‌ها، تب‌ها و واژه‌های موجود در نرم‌افزار لازم است رزولوشن نمایشگر خود را 768*1360 قرار دهید. در نظر داشته باشید که برای size یا scale نیز %100 انتخاب شود. پس از تغییر رزولوشن به رزولوشن بهینه سیستم را حتماً ری‌استارت کنید.

اطلاعیه ۴

چنانچه قصد دارید خروجی نرم‌افزار را برای گوشی یا لوحه (تبلت) دارای سیستم عامل Android یا IOS ارسال کنید، به سه روش می توانید فایلی تهیه کنید که در آن دستگاه‌ها نیز بدون اشکال باز و خوانده شود:
1- از طریق دکمه «عکس/PNG» در صفحه نتایج آن را در قالب تصویر ذخیره کنید. با این کار، به تعداد صفحات گزارش، فایل تصویریِ هم‌نام و شماره‌گذاری‌شده تولید می‌شود.
2- از دکمه PDF _ Mobile
استفاده کنید.
۳- ایتدا فایل را در قالب اکسل ذخیره کنید؛ سپس آن را باز کنید و از نوار بالا page layout را انتخاب کنید؛ در منوی بازشده مقابل Width گزینۀ 1 page را برگزینید؛ سپس فایل را در قالب PDF ذخیره کنید.